Nu kör vi!

-5 kilo redan detta år så fortsätter vi köra!
 
Började dock med en ganska simpel metod enligt mig. Drack modifast i 2 veckor, endast! Där av enkel viktnedgång. Men nu ska jag köra min egen variant av FF då jag inte känner för att lägga ner 500 kr på de. Men har en massa recept samt tips från tidningar samt vänner så detta ska väl gå bra hoppas jag! 
 
Just nu står jag och steker kvargplättar som jag ska äta senare idag eller imorgon och därefter ska jag laga middag samt matlådor så man har de klart! I eftermiddag blir det en sväng till Västerås och därefter gymmet. 
 
Till frukost blev det lättfil med granatäpple samt en knäckemacka med skinka, minikeso och tomat - mums! 
 
Det svåraste med denna metod är att man ska äta var tredje timme ungefär och när man inte är van vid det så blir det en riktigt utmaning + att man ska träna varje dag, men jag ska lyckas! 
 
Well well, vi får väl se! 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: