8 juni 2012

Idag är det fredag och 1993orna tar studenten - grattis till er! Hoppas att de inte börjar regna. Solen strålade imorse men nu börjar molnen smyga sig fram.

Är ledig idag, skönt! I måndags och igår var jag i Uppsala på IT-utbildning. Är ju IT-samordnare på jobbet.. Sen i onsdags så jobbade jag en dagtur. Så idag vaknade jag tidigt och har tvättat och nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Väntar på att Daniel ska sluta så kanske vi åker till Västerås en sväng eller om man ska gå ner på stan och kolla på studenterna. Men jag känner ingen som tar studenten så då är det inte så lockande att stå där och trängas med alla andra enköpingsbor. Så sitter nog hemma istället. Ska väl kila ut på en promenad med Hysén också.

Ikväll blir det kanske filmkväll med Maria och en massa gott, får se om Fia vill vara med också kanske eller om hon skulle till sin mami och papi. Daniel ska till Emil och kolla fotboll iaf så.
Imorgon blir det jobb igen 13.00 - 21.30 och på söndag 06.45 - 15.45. Sen nästa vecka börjar jag jobba natt och gör det hela sommaren.

Jobbar då:
Tisdag natt
Onsdag natt
Torsdag natt.
Jajja, puss.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: