25 juni 2012

Då var midsommarhelgen över! Har som sagt jobbat hela helgen. Klev på i fredags kl.21 och av imorse kl.07. I fredags när jag var hemma innan jag skulle jobba så bakade jag en vit choklad kladdkaka och en toscakaka, mumsfilibaba! Så bjöd jag på de, jordbubbar och glass på natten på jobbet - mycket uppskattat! 
 
I lördags så vaknade jag vid halv tre. Då fixade jag mig lite och på kvällen tog vi en promenad hem till svärmor och Ove och bjöd på lite fika, sen iväg till jobbet och jobbade.
 
Igår så vaknade jag vid två-tre tiden, men somnade om en stund. Gjorde inget speciellt innan jobbet, eller gick på en promenad med Maria innan vi traskade till jobbet.
 
Idag sov jag till klockan sex, haha. Perfekt sovväder när det spöregnar ute. När jag vaknat till liv så åkte vi till chop chop och tog med oss mat hem och sen bestämde vi oss för att gå på bio, så de gjorde vi och vi såg på rock of ages. Den var sådär.. 
 
Jaja! 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: