17 juni 2012

Daniel <3 Emma = 6 år idag! Supermysigt.

En ledig helg har nått sitt slut. I fredags när jag vaknade så fixade jag mig lite och när Daniel kom hem så åkte vi till erikslund och handlade lite små saker.

Hysén fyllde 1 år i fredags så han fick god mat och nya leksaker! Så nöjd så. På kvällen skjutsade Daniel mig och Hysén till Sofias mamma där Sofia va. Vi sov över där och de gick superbra!

Upp tidigt i lördags, Daniel hämtade oss så åkte vi hem och fixade oss. Sen åkte vi till Sigtuna för att träffa Hyséns syster Wilma med husse och matte. Vi gick ut i skogen med dom och ner till vattnet! Dom lekte konstant tills vi åkte hem. Är så roligt att dom funkar så bra ihop och att hennes husse och matte är jätte trevliga! När vi kom hem tog vi de lugnt. Hysén deckade på en gång och soc hela kvällen. Daniel gick till Micke och Pillan medans jag stannade hemma och såg på gossip girl.

Idag har vi möblerat om i vardagsrummet, hälsat på Daniels mamma, storhandlat, ätit ute och vart på bio med lite folk. Har ikväll även sett klart säsong 4 av gossip girl och måste vänta till september på säsong 5, jobbigt läge!

Nu är det dags att krypa till kojs hos mina älsklingar.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: