1 juni 2012

Första juni idag och det är 8+ och regn i luften, häärligt.
Men för mig gör det inget för jag ska jobba hela helgen så, mohaha!
Ska snart ut på en promenad med Hysén och Pillan i det härliga vädret och sen börjar jag jobba 13.00. 

Imorgon jobbar jag 06.45-15.45 och därefter får vi se vad som händer. Daniel ska iaf till Anders fest på landet någonstans med studenttema, men jag vet inte om jag orkar. Vi får skjuts ut iaf så det är ju skönt, även hem har vi fixat det. Men kanske stannar hemma och tar det lugnt istället, jobbar dag på söndag igen så. Men vi får se vad man känner för imorgon. Är ändå lite roligt folk som ska dit tror jag.
Annars då? Det rullar på.. Jobbar och sliter. På måndag och torsdag ska jag och Maria till Uppsala på utb, kul. Nå IT sak. Sen den 12 juni börjar jag jobba natt och jobbar det hela sommaren. Ska bli skönt!
Jajja, dags att klä på sig regnkläder och möta upp Pilan.
Tjing

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: