Måndag 16 Maj 2011

En hel vecka har gått sen jag skrev sist, men så kan det gå. I veckan så har jag inte gjort så mycket har jag för mig? Umgåtts lite med Fia och sett på film, jobbat, haft introdag på jobbet och så. I fredag så satt Fia och jag och drack hos mig, sen kom även Daniel och Jocke hit. Trevlig kväll! Slutade med att jag följde med Fia hem och sov där, mys!
Vaknade tidigt på lördagen och gick hem, duschade och sen träffades vi igen och gick ner på stan och tittade på fjärdhundraland som hade något på torget. Sen vid två tiden åkte jag med Johanna och Frida till kista och kikade, handlade ingenting, blev ett stop på sibylla på vägen hem - mums! På kvällen blev det snask, cola samt eurovison. Sverige kom trea iaf, kul att de kan gå lite bra ibland.
I söndags så åkte jag och Daniel till erikslund och kikade. Handlade ingenting så heller faktiskt!
På kvällen så såg vi på Sverige - Finland hos Anders.. Dock så förlorade Sverige med 1-6.. Jaja!
Idag har jag jobbat och så här ser resten av veckan ut:
Tisdag: 06.45 - 15.45, kanske träffa Fia
Onsdag: 08.00 - 16.00
Torsdag: 13.00 - 21.30
Fredag: Ledig
Lördag: 13.30 - 21.30
Söndag: 06.45 - 15.45
Annars så har jag inga planer, så om någon vill ses hör av dig.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: