Checklista

Har införskaffat det mesta som jag måste ha med mig till thailand nu, hihi.
13 dagar kvar bara, gud så jag längtar!

Var med Madde i västerås i tisdags och handlade lite nödvändiga saker som t.ex. stödstrumpor att ha på planet, lite vätskeersättning, värktabletter, bajstabletter (HAHA!) samt en undervattenskamera! Lovley. Har länge velat ha en men har inte köpt, men nu så äntligen. Blev en 12 mpx digitalkamera som går 3 meter under vatten samt är stöttålig och så. Märkte också att den hade lite andra roliga funktioner. Man kan ta bort rynkor och lite sånt på den typ, släta till ansikterna. Röd var den, hihi + att den var prissänkt 1500 så det gjorde ju absolut ingenting för min del.

Annars i veckan så har det inte hänt något roligt tror jag. Igår så var jag på strokeutb på jobbet. Gick på statshörnan och åt lunch med sköterskorna från jobbet, de var mysigt och supergott! Tog dagens pasta som var pasta med kyckling och sweetchilisås, mumsfilibaba. Efter de så gick jag hem och gjorde inte allt för mycket. Idag så jobbade jag extra och fick ha köket, men det gick bra det också. Efter jobbet så gick jag till maxi och storhandlade, då menar jag verkligen STORHANDLADE. Daniel lånade firmabilen och skjutsade hem mig när han slutat jobba. Hemma så beställde vi mat från buntas thai, mums. Vid fem tiden så kom Fia förbi och så tittade vi på bortspolad och myste med godis och popcorn.

Just nu sitter jag och gör inte allt för mycket. Slö glor på tv ungefär. Ska väl in till sängen snart och vänta på att big brother ska börja, haha. Tycker att det är skitroligt för dom är ju helt störda människorna som är där inne.

Pratade med Frida på fejjan nyss också och vi bestämde att vi ska ses något i helgen och så, mysmys! Annars så jobbar jag tills på måndag:

Fredag: 13.30 - 21.30
Lördag: 06.45 - 15.15
Söndag: 06.45 - 14.00
Måndag: 06.45 - 15.15

Sen är jag ledig tisdag, onsdag, torsdag och så går jag på på fredagen igen och jobbar tills på måndagen, sen ledig tisdagen och på onsdagen så åker vi! USCH så jag längtar, ni förstår inte.



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: