15 juni 2011

I helgen som var så blev det All in på fredagen med Madde och Pillan, mycket trevligt! Satt och drack på min balkong och lyssnade på musik och hade det allmänt trevligt och fram mot elva-tolv så gick vi ner på All in och lyssnade på cover bandet som var där. Gick hem när det stängde och somnade gott innan Daniel kom hem.
På lördagen så blev det jobb på kvällen och lika så på söndags kvällen, gick finfint! Storhelgsob också, så det satt fint de. I måndags och tisdags så jobbade jag dag, gick bra det också.
Igår annars så träffade jag Sofia efter jobbet. Vi lagade mat och myste! Såg på Mia och Klara och skrattade, haha. Blev även en sväng till donken mitt i natten samt en skräckis.
Idag så tvättade jag mellan 7-11 och slappade bara. Till middag så blev det amazing på stan, mums! Skulle ha bowlat med Johan och hans flickvän men bowlingen var stängd så vi gick hem istället.
Annars så har jag inga planer för resten av veckan, man får se vad som händer.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: