Midsommar

Ja det blev en midsommar i år också, tur va? Skulle ju som sagt ha åkt ut till Madde och Fredric egentligen, men vi kom inte ut dit på något vis, så vi hamnade hos Roger istället där det vart ganska mycket folk. Vi kom dit vid ett tiden och då blev det sill-lunch, mums! Lite nubbar slank ner också. Sen väntade vi på att det skulle komma lite mer folk och där efter blev det lite tävlingar och så, kul kul. Dock så blev det ISKALLT på kvällen och då ville jag bara hem, trött blev jag också. En taxi kom och hämtade oss vid ett-två tiden någon gång, skönt att komma hem till sängen.
På lördagen så började jag och Sofia ha ett gossip girl race! Säsong ett är klar nu, så i nästa vecka börjar vi förhoppningsvis med säsong två, hihi.
Annars så har jag jobbat sen i söndags fram tills igår! Men det har gått fint de också. Har faktiskt inte gjort så mycket efter jobbet heller. Igår så planerade jag och Pillan att gå på bio, men Daniel sa att det är jätte varmt där inne pga brandskadan som blev på joar.. Så det blev en film hemma hos henne istället, mys mys!
Så är det!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: