I wish

Snart snart snart kommer lönen in på kontot - yes! Blir en helt okej lön kan man väl säga.

Just nu skiner solen - LOVLEY!

I måndags blev det hälla med Madde för att fixa lite saker, köpte nya handdukar också. Blev även en pizza hut buffe, mums! Sen hem till enköping igen och så gick vi en sväng på stan också. Då ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba natt, självklart kunde jag det. Så efter stan gick Daniel och jag och matade fåglarna, snällt va? Sen hem och gjorde varma mackor och sen tog jag en tupplur. Vid halv nio traskade jag iväg mot jobbet.

I tisdags så sov jag till klockan två, sen upp och duscha och fixa mig lite. När Daniel slutade så gick vi till ica och handlade och hemma så lagade vi tacos - mumsfilibaba! Sen skulle jag kolla på Pelle Svanslös men somnade som en stock i soffan så gick och la mig i sängen istället och sov till dagen efter då jag gick upp vid sju tiden för att jag skulle vara på jobbet klockan åtta och gå på strokekompetensutbildning. Gick kanon och dagen gick fort. Stannade dock kvar på jobbet och var med på ett möte vid halv tre tiden.

Hemma så lagade vi carbonara och sen somnade jag igen typ, haha. Vaknade till vid nio tiden och kollade på borat med Daniel, sen somnade han och så kollade jag på sin city som inte var så jätte bra..

Idag vaknade jag vid nio tiden och har väl inte gjort allt för mycket. Diskat, ätit, duschat och plockat undan lite kläder, haha.

Vid tre tiden kommer Madde hit och ikväll ska vi ut och äta med Pillan.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: