Hard work work

Jobbat hela helgen, har vart helt okej faktiskt. Lugnt och skönt, förutom ikväll..

Annars i helgen så har det inte hänt så jätte mycket. I fredags blev det kista med Madde, Fredric och Daniel. Vi såg på Love and other drugs, den var helt okej (lite snyftig). Åt även middag där borta, mysmys!

Igår så gjorde jag ingenting efter jobbet, satt bara hemma. Daniel försvann och tränade innebandy och sen gick han ut och drack. Eller ja, jag klickade ju hem lite kläder.. Hihi.

Idag sov vi till tolv och det var mycket skönt! Vid tolv så gick jag upp och duschade och sen var det bara att bege sig till jobbet. Lite jobbig kväll på jobbet, men så kan det vara ibland. Fick skjuts hem av en iaf, mycket snällt! Hemma nu så har jag vräkt i mig godis och cola (MUMS!) och tittat på drag me to hell. Ska väl ta och försöka sova snart.

I veckan så har jag inte så mycket planerat..
Imorgon jobbar jag kväll, tisdag ledig, onsdag och torsdag jobbar jag dag och på fredag kväll. Eventuellt så blir det jobb lördag kväll också, får se imorgon hur det blir med de. Men som sagt, har ändå inget planerat. Eller joo. Ska ju fika med Angelica på torsdag efter jobbet, det får jag INTE glömma!
Imorgon börjar även mitt vikariat på jobbet, 75% + extra turer så förhoppningsvis kommer jag upp i 100% varenda måndag - me like! Dom vet att jag vill jobba mycket iaf.

Längtar tills lönen landar på kontot också, då ska jag boka utomlandssemester! Vet dock inte vart ännu, men det visar sig.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: