Grönt och surt

I fredags blev det utgång med Frida och Pillan, Pillan gick hem ganska snabbt efter at vi kommit till joar och Frida och jag stannade till halv två tiden. Träffade på lite folk ute och så. En helt okej kväll blev det iaf, fick dansa iaf! LOVE IT! Dock så hatar jag att djn alltid ska spela så jävla dålig musik och förstöra kvällen. Jaja. Frida och jag beställde någon blandad shot som smakade sådär, grönt och surt - inte min smak, haha.

 


 

Igår så blev det kista med Madde. Hittade en del roliga saker; 3 tshirts, 1 tjocktröja, 3 trosor och sen tror jag inte att det var så mycket annat roligt. Efter de så blev det hem och äta mat sen iväg till jobbet och jobba natt. Jobbade med Jennifer så det gick finfint! Hade en riktigt lugn natt faktiskt så det var skönt. Att gå hem imorse var inte det lättaste, SVINHALT var de. Tog 50 minuter att gå hem från jobbet, brukar annars ta ca 20. När jag kom hem somnade jag som en stock.

Daniel väckte mig vid två tiden, då gick jag upp, åt, duschade och fixade mig. Vid halv fyra kom Madde och så gick vi till Johanna som skulle ha en utförsäljning av sin garderob. Handlade 1 kofta, 1 tröja och 1 tshirt för 60 kr, värsta fyndet, haha. Sen hemgång och här hemma har jag inte gjort så mycket, tittat på alice i underlandet och LA gigolo. Nu är jag trött så ska ta och sova.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: