Top model

Igår var jag ledig, vilket var sköönt!

Var nere på stan med mamma och åt lunch och så tvättade jag. Var även på en promenix med Pillan och tittade på när hon lämnade blod, en annan får ju inte de förräns i slutet på mars och då är jag i thailand och efter de måste jag vänta i ett halvår till innan jag får lämna blod. Well well.

Idag vaknade jag klockan åtta, kul på en ledig dag. Har tränat lite hemma och duschat. Ska väl fixa mig lite snart och sen ska jag eventuellt äta lunch med Sofia om hon hör av sig någon gång, haha. Hon ville ta sovmorgon sa hon så vill inte smsa och väcka henne om hon sover gott.

Annars så händer ingenting idag vad jag vet. Skulle egentligen behöva städa men orkar verkligen inte det.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: