Sunshine

Jahapp, då va denna helgen slut. Dagen idag gick hyffsat fort faktiskt. Pillan var och jobbade också så de va trevligt, hihi. Efter jobbet gick Daniel och jag till ica och storhandlade som vanligt på söndagar. Sen stekte jag pannkakor till middag, supergott var det.

Sitter just nu och tittar på snuten i varuhuset. Får se om jag får se klart på den eller om Daniel ska se på sporten. Vid nio ikväll det är det big brother, måste ju kolla hur det är nu efter att det inte har visats på ett tag. Så det blir spännande.

Imorgon blir det jobb på dagen och sen tänkte jag gå på step igen, hihi och på tisdag blir det kvälls jobb. Sen är jag ledig onsdag och torsdag. Någon av kvällarna blir det tacokväll och mys med Sofia.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: