I form

Jo nu jävlar måste man komma i bikiniform på 43 dagar..
Promenad och zumba med Madde idag, sen måste jag gå förbi ica supermarket efter sju tiden och hämta två paket från h&m, lovley!

Annars i veckan då? Igår så jobbade jag till fyra, eller ja.. Jag jobbade på avdelningen till klockan 13.00, efter de så var jag på förflyttningsteknik med några andra tjejer. Det var ganska roligt faktiskt och man fick lära sig ganska bra saker så det var ju postivit! Efter de så gick jag upp på avdelningen igen och där lyckades ju jag och Madde boka resan, hihi. Efter de så gick Daniel och jag och tog sista twinrix sprutan så nu är man skyddad, yeay! Tråkigt att 499 kr försvann från kontot. När vi kom hem så lagade vi mat och tvättade. Sen tränade jag även lite zumba hemma. Har hittat en film på internet där dom gör exakt samma saker som vi gör på zumban på jobbet. Daniel bara skrattade åt mig när jag stod framför tvn och skakade på baken.. Man är ju inte precis snygg när man håller på. Där har ni ett exempel på hur man gör:

 

Jaja, ikväll blir det zumba igen alltså och promenad. Ska ner till jobbet vid tre tiden och möta upp henne. Imorgon blir det jobb HELA dagen. Först strokekompetensutbildning från 08.00 - 15.00 och sen jobb till 21.30. På torsdag blir det jobb mellan 06.45 - 15.15, jobb 13.30 - 21.30 på fredag, ledig lördag och jobb söndag 13.30 - 21.30. Fullbokad hela veckan som ni märker, men det är bra för jag har inte råd att göra något ändå nu när man ska spara fickpengar till thailand.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: