11.55

Igår blev det jobb hela kvällen. Hade fått sms av Kim som frågade om folk ville komma och kolla på film eller spela spel hos honom och Frida, men eftersom att jag jobbade till halv tio så blev det inge sånt för min del. Daniel hade också stannat hemma så. Blev en helt okej kväll på jobbet iaf, dock så härjar eventuellt calici fortfarande runt på sjukhuset, blä. Vill inte bli sjuk! Så peppar peppar så blir man inte det.

När jag kom hem igår efter den SVINKALLA promenaden hem så kollade vi på dexter, så nu har vi sett klart säsong fyra och har inget mer att kolla på, tråkigt tråkigt. La oss väl vid två tiden tror jag.

Upp vid nio idag, åt toast till frukost - mums! Sen gick vi på en promenad till ica och hämtade ut min fina rosa väska. Längtar tills jag får packa ner passet och allt i den, hihi. Inte många dagar kvar nu, endast - 24 dagar, wiho.

Nu har jag precis duschat och ska snart fixa mig för ännu en kväll med jobb. Ska nog förbi ica och köpa med något gott till jobbet kanske, haha. Borde egentligen inte men.. Får se hur jag gör. Är sviiinkallt ute också så de blir ingen rolig promenad dit eller hem ikväll.. Usch och fy. Men det är bara att gå, har inget val riktigt.

Tycker att folk är skitdåliga på att kommentera, boooriiing.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: