Let it shine

Ledig idag igen, weei!

Igår kom Madde hem till mig vid tre tiden, vid fyra tiden drog vi ner till sjukhuset och dansade zumba! Alltid lika roligt tycker jag. Synd bara att man missar de i två veckor nu, men men. Semester är helt okej också, så ska väl inte klaga, haha!

Efter de gick vi på en powerwalk i 45 minuter, kändes skönt. Efter det så åkte vi hem till varsitt hem. Jag duschade och fixade mig, sen gick Daniel och jag ner till amazing thai och åt buffé till middag, mums filibaba! Därefter gick vi hem till Andreas och Johanna för att fira Andreas. Hela gänget var nästan där så det var trevlig. Jag, Frida och Johanna höll oss mest i köket och hade tjejsnack, haha. Även Pillan joinade där. Alltid lika kul att träffa brudarna.

Gick hem vid tio tiden när sverige matchen var slut och så somnade vi på direkten (jag och Daniel alltså, om du inte förstod de) hehe.

Upp idag vid nio tiden (som vanligt!!) Har tittat på tv och glott runt på datorn lite. Vid kvart i elva så gick Pillan och jag på en powerwalk, superskönt att börja dagen med de. Synd bara att man har så dålig motivation och inte gör de varje dag, men men så länge man gör det någon gång så räcker väl de?

Ska fixa lite lunch till mig snart, men har inget hemma så det blir så tråkigt då. Får äta köttbullar och makaroner idag igen.. Eller potatisbullar, men det är ingen höjdare enligt mig. Sen ska jag duscha och fixa mig och efter jobbet ville Madde åka till kista så ska göra henne sällskap dit. Ska dock inte handla något! Hoppas jag, haha.

Jaja, dags att äta något.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: