I love to party

Yeah! I torsdags och fredags jobbade jag kväll. Efter jobbet på fredagen åkte jag och Madde ut till chefen där det var kräftskiva. Alla blev glada att se oss så det var roligt! På lördagen blev det jobb under dagen och på kvällen så kom Madde, Frida, Emelie, Katarina och Suzanne hit. Vi drack, sjöng, dansade, spelade ölspel och hade det roligt! Tänkte lägga upp ett par härliga bilder i nästa inlägg, för dom är för fina för att visas på facebook tror jag, haha!

I söndags vaknade jag tidigt. Väckte Daniel och så gick vi på en promenad till ica och handlade frukost. Fralla med ost och massa gott! Vid tolv kom Madde och hämtade mig så blev det jobb. Mycket på jobbet så var helt trött i benen efteråt.

Idag skulle jag ha vart ledig men de va en som var sjuk så klart man ställer upp + att jag behöver pengarna. Så slutade jobba klockan två. Gick förbi stan på vägen hem och köpte solskydd och en ny mascara. Nu väntar jag på att Daniel ska sluta jobba så vi kan äta middag, är så sugen på riktig mat. Åt fil till matlåda och det är inte som mat så är sugen på något att tugga!

Jaja, ska lägga in bilderna nu.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: