En regnig september dag

Har jobbat sen i torsdags som ni kunde läsa i ett tidigare inlägg. Det blev inge sola på torsdagen utan på fredagen istället och de blev heller inge friskis pass. Ingen som ville gå med mig, snyft! Va även förbi på banken och växlade pengar och så betalade Daniel av sitt lån. Skönt att bli av med de!

I fredags kväll jobbade jag, innan de solade vi som sagt. Va lugnt på jobbet så de gick bra. På lördagen klev jag upp tidigt och traskade iväg till jobbet. De gick bra där den dagen också. Efter jobbet så bjöd mamma på mat och så kollade vi på film ett tag. EFter de så kom Frida och Pillan förbi och så kollade vi på film och bara pratade. Skönt att inte göra något särskilt.

Igår kväll jobbade jag också. Började känna mig lite hängig på jobbet, men stannade kvar. Mitt i natten tills idag vaknade jag och hade ont i halsen (BLÄ!) Men gick till jobbet ändå. Där upptäckte jag att jag hade lite feber, så fick en panodil. Var kvar på jobbet till ett, då tjatade dom på mig att jag skulle gå hem så då gjorde jag de. Så nu sitter jag och bara tar de lugnt. Halsvärken har blivit bättre och tempen också - TACK SNÄLLA! Men blir väl säkert jätte förkyld imorgon eller något. Brukar börja med halsont.. Men men. That's life.

Har börjat packa nu iaf. Igår la jag fram de som jag vill ha med mig och nu har jag rensat bort lite och packat ner saker i väskan. Ska snart hoppa in i duschen och raka benen osv. så att man är fräsch när man kommer fram imorgon och kan bada på direkten, weeii! Efter att jag har duschat så kan man ju även packa ner necessären också.

Till arlanda vet jag inte riktigt hur vi ska ta oss än.. Skulle ha åkt med Madde och Fredric för dom skulle köra och parkera där, men Maddes syrra ringde idag och sa att hennes kille kunde göra dom inatt. Men om de får plats i bilen så åker vi nog med dom. Annars får jag och Daniel ta buss. Om ingen råkar att vara sugen på att skjutsa oss till arlanda vid tre tiden inatt?

Planet lyfter 06.30 imorgon. Så imorgon vid den här tiden är vi framme - LÄNGTAR!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: