Day off

Ledig idag, sköönt! Men Daniel väckte mig imorse tjugo i sju och hade panik för att hans lins hade gått sönder i ögat. Så han ville att jag skulle kolla vart den andra delen av linsen var någon stans. Men lätt att kolla något sånt när man är nyvaken och inte vill bli alldeles för pigg för att man vill kunna somna om. Men han lyckades få ut delen själv så då gick jag och somnade om.

Vaknade vid nio tiden och tränade lite hemma. Hade inte sån träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha!
Igår tränade jag nämnligen först zumba en timme efter jobbet med några usk-or och några sköterskor från jobbet, roligt roligt! Efter de blev det ett medelpass på friskis med Pillan, Johanna och Frida. Kul att träna med massa kompisar  tycker jag. Så lika bra att träna lite idag igen tänkte jag.

Vid ett ska jag vara hos frissan, får se hur jag ser ut efter de besöket. Vill förändra mig, men tänkte fråga frissan om råd. Efter de skulle kanske jag och Madde åka någonstans och shoppa, men det visar sig hur det blir med det. Behöver höstkläder!

Nu är det dags att äta lite frukost och därefter duscha av sig. Håret får vara flottigt (HATAR DET!) Men om jag ska färga utväxt så fäster de bättre om det är smutsigt. Så får lida i ett par timmar till..

Tjing!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: