Sängläge

I fredags blev det tjejmys! Vi åt, snackade och dansade, haha! Pillan tog med sig sitt spel: Just dance. Superroligt var de och fy fan så varm man blev. De måste vi spela när vi är fulla också, hihi. Dom drog hem vid elva-tolv tiden kanske? Jag fick ont i magen på kvällen, usch och fy.

På lördagen vaknade vi hyffsat tidigt. Daniel följde med mig ner på stan. Vi gick på jc och han handlade ett par jeans och jag hämtade ut en parfym som jag vann på tjejkvällen, hihi. Men den luktade inte så gott, iaf inte när man sprayade den i luften, hehe. Därefter blev de jobb mellan 12.00 - 21.30 och de gick fint. Traskade hem i min ensamhet på kvällen med Frida i telefonen för de va läskigt att gå hem själv eftersom att de var oktoberfest. Tittade på lejonkungen 2 när jag kom hem men somnade ganska fort. Vaknade mitt i natten av att Daniel kom hem med fyllehicka.

Upp tidigt på söndagen och iväg till jobbet. Gick finfint de också. Daniel mötte mig efter jobbet så gick vi till coop och handlade mat. Hem och lagade mat och sen gjorde vi inte så mycket, bara myste!

Upp tidigt i måndags också, dags för jobb. Gick bra på jobbet då också. Efter jobbet åkte jag och Madde till västerås en sväng för hon ville handlade lite. Jag hittade en tunika bara. Efter de hem och så åt Daniel och jag köttbullar med makaroner, mums och efter de blev det kanelbulle.

Igår så var det jobb igen, gick också bra. Efter jobbet blev det en promenad i fagerskogen med Madde och Pillan. Efter de hem och laga korvstroganoff, mums. Efter maten så somnade jag i soffan, Daniel sa åt mig att sova i sängen istället så gick in dit vid sex tiden och somnade som en stock. Sov till klockan tio då han väckte mig för att jag ville se bartenderskolan och efter de programmet så gick jag och la mig igen och somnade som en stock. Vaknade idag klockan nio. Har sovit ganska länge nu, SKÖNT!

Idag är jag ledig och det är också skönt! Ska inte göra någonting nu på dagen och sen på eftermiddagen ska Daniel och jag åka till barkarby. Han ska kolla på jacka. Jag vill åka till kista också, men de kommer han nog inte vilja göra.. Den tråkisen. Men men.

Tjing.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: