Höstväder när de är som bäst

Solen skiner, himlen är blå, träden har fina färger och luften är klar - då är hösten som bäst!

Ledig idag - SKÖNT! Igår hade jag en elev på jobbet, men de gick fint de också. Hon tyckte att jag var duktigt, så de är väl positivt antar jag, hihi. Efter jobbet blev det ett pass aerobox med Pillan, Bella och Madde. De var superroligt! Älskar att boxas så de va kul. Passet var pulshöjande så det var VÄLDIGT jobbigt, men ändå så roligt! Jobbigt var det att gå hem också, men de gick, haha. Låg deckad i soffan efter de.

Paradise hotel började igår också, spännande nog. Dock tycker jag att det känns så konstigt att deltagarna är yngre än en själv.. Vilken gamling man börjar bli.. Jaja.

Som sagt, idag är jag ledig. Vaknade vid nio tiden och har inte gjort så mycket sen dess. Vid ett tiden ska jag träffa Sofia på stan och äta lunch. Ska bli mysigt för de va ett tag sen vi sågs nu! Tråkigt att de ska bli så, men de är lätt hänt när båda jobbar så pass mycket. Sen vid fyra tiden blir det zumba, kul kul!

Nu ska jag fixa mig lite, tjing.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: