Work it out

Ledig idag, skönt skönt. Dock så är vädret inte de bästa. Hade planerat lite saker att göra idag, en sväng ner på stan och handla lite saker och så. Men Daniel har mitt bankkort i sin plånbok så ingen tur ner på stan. Har tränat liet på mitt wii, men mitt i allt blev jag störd i ett telefonsamtal. Det var intensiven som ringde och frågade om jag var sugen på att gå där nere fyra pass nu som jag ändå skulle ha jobbat så får avd 2 ta in en annan vikarie istället. De är ju bra erfarenhet att få vara där nere också, ska bli respirator vakt. Kanske inte det roligaste men ändå, erfarenheten är ett plus i alla lägen. Så imorgon kväll, torsdag kväll, måndag kväll och tisdag dag ska jag vara där nere och jobba. Spännande! Kommer dock sakna min avdelning, trivs ju superbra där.

Nu är det dags för frukost, är alldeles för dålig att komma ihåg att äta de när jag är ledig. Så nu blir det typ lunch. Kanske ska äta ägg då, hm.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: