Show me your teeth

Har poppat Lady Gaga hela dagen idag! Iallafall under tiden jag har vart hemma. Har storstädat hela lägenheten idag så nu är det riktigt tjusigt här hemma. Har även vart ut på en promenad med Madde i det fina vädret. Mina ögon har dock inte vart dom roligaste idag. När jag vaknade imorse så var dom rödare än vad dom någonsin varit. Kan lägga in en bild senare så får ni se vad jag menar. Det ser ut som att jag har knarkat och inte sovit på flera veckor, men så är inte fallet.

Idag var det ju även besiktning på lägenheten. Kom en kille vid kvart över fyra och granskade varje rum. Det det ända han sa var väl att vi får ta bort kalket på toaletten när vi flyttar (men det är väl en självklarhet?) och att vi måste spackla igen två hål som kommer bli i väggen i köket efter en hylla. Så det kändes skönt. Han skulle ringa Daniel om kontrakt på den andra lägenheten, får se vad dom kommer fram till då.

Nu för ett tag sen så var jag och Daniel nere på stan och åt thai mat tillsammans, mums. Är ju den 17 maj idag och vi har vart tillsammans i tre år och elva månader, puss på honom!

Om ett tag ska jag ner till Johanna och färga hennes hår om hon inte har ångrat sig. Imorgon blir det jobb, fun fun. Efter jobbet blir det hem, fixa sig och så sen blir det till att åka räkbåten med jobbet. Blir nog skojigt!

Ska lägga in bilden på mina ögon nu så får ni se, ser ut som en zombi typ.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: