Live from work

Yesbox. Sitter på jobbet och klockan är nu 04.30, dvs. 2.5 timme kvar att jobba. Keep it up! Har jobbat sen halv två idag, men de är finfint de! Storhelgsob ju, de tackar man inte nej till precis.

Igår skulle vi ha haft en överraskingsfest för Madde men ingenting gick som planerat. Jag och Pillan gjorde som vi var tillsagda och gick till klosterparken där vi skulle ses klockan två, men så blev det inte. Först blev det ändrade planer och sen blev de inställt. Istället blev det middag på Rolands med Kim, Frida, Pillan, Micke, Daniel och Anders och efter de gick vi hem till oss och såg på Inter - Bayern.

Idag innan jobbet så tittade jag och Daniel på nyhetsmorgon som är obligatoriskt på lördag&söndagsmornar! Sen bestämde vi oss för att vi skulle ut och jogga. Så en powerwalk till fagerskogen och så joggade vi. Jag som inte har joggat sen skolan typ orkade ca ett halvt varv och Daniel sprang hela. Sen hem och gjorde lite situps och rygglyft. När vi kom hem så öste regnet ner och åskan mullrade, så vi hade tur medans vi var ute. Daniel skjutsade mig till jobbet, snäll som han kan vara.

Nu har det gått fem minuter.. Mina ögon är torra och vill bara blunda, men nej nej. Ett tag till. Snart dags för temp, tryck, puls och saturation. Spännande va?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: