Ligger efter

Känner att jag ligger efter med solandet. Läser överallt att alla solar och får färg. En annan orkar inte gå ut och sätta sig på balkongen + att det är världens insyn på vår balkong så då är det inge roligt att sitta där. Väntar istället tills lönen har kommit så jag kan köpa sommarkläder och gå ut och promenera istället och få färg! Älskar att det är fint väder ute men det suger när man jobbar, de blir så jäkla varmt på sjukhuset så att man håller på att avlida. Gäller att dricka tonvis med vatten!

Igår kväll jobbade jag, gick finfint. Saker att göra hela tiden, men då går tiden fortare iaf.

Idag är jag ledig och de är jag ända tills på söndag, två dagar alltså. Har tagit de lugnt idag och tränat med mitt ninteno wii, gjorde de igår också. Igår boxades jag och det känns idag, världens jävla träningsvärk i armarna.. Märks att man är otränad. Idag har jag tränat benen och magen lite. Har även duschat och nu har jag en paus och snart ska jag vika in min tvätt som har legat framme sen i måndags, oups.

Ikväll vet jag inte vad som händer.. Har smsat Frida, Johanna, Katarina, Pillan och Madde om dom vill ses och ha tjejkväll men än så länge har bara Frida svarat och hon sa kanske. Så vi får väl se. Sega tjejer de där alltså, hehe. Annars blir de väl en hemma kväll om Daniel inte har några planer. Har inte så mycket pengar just nu heller så får väl ta de lugnt.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: