Waka waka

Har vart ledig sen i onsdags nu, men imorgon blir det jobb igen. Inge sugen på att gå upp vid sex, men men. Pengar pengar! Har inte gjort så mycket dom här dagarna, har sovit toklänge varenda dag. Måste vara pga att jag har jobbat natt. Men skönt att få sova ut också. Idag var de inge bra väder ändå så då gör det inte allt för mycket. Igår satt jag på balkongen ett tag i solen. När Daniel kom hem så åkte vi ner till Rolands och åt mat, smakade gott denna gång! Efter de åkte vi ut till bresse och kände på vattnet. Var ganska kallt! Åt även en glass där ute och kollade på dom nybyggda husen. Vi firade ju fyra år tillsammans igår, myspys!

När vi kom hem så skulle Daniel självklart kolla på vm. Så då gick jag ut på en timmes promenad i de fina vädret.
Annars har jag inte gjort allt för mycket. I onsdags solade jag och Pillan i två timmar nere i klosterparken också, sen kom molnen och förstörde allting.

Idag vet jag inte vad som händer. Har ätit frukost nu och bara tagit de lugnt. Ska väl duscha och fixa mig snart, sen får vi väl se. Ska försöka komma iväg till återbruket med mammas gamla soffa och slänga den åt henne, men så blir det bara om Daniel slutar tidigare. Daniel ska väl kolla på vm idag, tråk tråk. Okej om de är slutspel och sånt, men nu är det inte särskilt spännande måste jag säga..


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: