Sommar och sol

Yesbox! Äntligen känns det att de är sommar och de gillar vi mycket! Eller iaf jag, hehe.

Ett tag sen jag skrev nu. Har hunnit vara midsommar. Men jag jobbade så de hände inget särskilt då.

Just nu är jag ledig och är ledig ända tills på lördag, de gör ju inget. Superfint väder ute, var de igår också så då va jag och Pillan i bresse och solade. Idag ska vi också dit tror jag, men de blir inte förräns vid elva tiden ungefär. Men jag har vart vaken sen klockan sju och håller på i tvättstugan. Tråktråk! Hade hellre sovit, men de fanns ingen tvätttid förräns på torsdag annars och så länge vill jag inte vänta. Vill ha rena kläder ju, hihi.

I helgen är de gatufestivalen, ska bli skoj. På torsdag är det gratis och då ska jag, Pillan och Daniel ner iaf. Någon mer som ska det? De blir nog även en sväng till hamnfestivalen på torsdagen också för där är de också gratis då.
På fredag och lördag blir det gatufestivalen. Dock blir de lite lugnare för mig på fredagen för jag jobbar ju på lördag, men sen på lördag blir det fest. Pillan och jag var och storhandlade på systemet igår! Usch va dyrt de blev, men förhoppningsvis blir det gott sen när vi fixar våra drinkar.

Ska nog ta bort mitt gamla nagellack nu, de börjar se förjävligt ut. Sen ska jag duscha av mig lite tror jag!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: