Alone in the dark

Igår blev det tjejmys hemma hos mig med Frida, Pillan och Johanna. Vi möttes på stan kvart över sju och hyrde den andra twiiligt filmen eller hur den nu stavas och så handlade vi lite snask och gick hem till mig. Supermys!

När tjejerna hade dragit hem så läste jag ett par kapitel ur Elsas mode, gillar verkligen boken. Ska nog lägga mig tidigt ikväll och läsa mera!

Idag gick jag upp kvart över sex och traskade iväg till jobbet. Har vart en lugn dag på jobbet. Alla har tittat på KRONPRINSESSANS stora dag och Daniels då, haha. Efter jobbet så hämtade Daniel mig och så fick jag kolla på vigseln. Ville ju se klänningen och buketten. Helt okej såg de ut iaf! Men Daniel såg nervös ut och började gråta lite, sött! Efteråt när dom åkte runt i stockholm så somnade jag i soffan, de blev lite långtråkigt. Vid halv sex vaknade jag och även Daniel så lagade vi mat och sen åkte vi ut på en sväng med bilen.

Just nu sitter jag ensam hemma. Daniel gick över till Micke nyss för att titta på de där JÄVLA vm som är så tråkigt! Men ska väl inte klaga, nu får jag titta på vad jag vill på tv, men då går de självklart inget bra på tv. Men funderar på att lägga mig tidigt som sagt och läsa lite. Men ska smaska i mig lite chips, dipp, cola och godis först!

That's it.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: