Sex on the beach

Jag, Lina och Daniel fick skjuts av Emelie och Robin till Jimmy. Där drack vi, åt glass och popcorn, lyssnade på musik, rökte vattenpipa och hade det allmänt trevligt fram till halv ett tiden kanske. Då traskade vi upp till torget och åt hamburgare och sen gick vi alla hem till oss själva. Hade det riktigt trevligt faktiskt!

Vaknade tidigt på lördagen och väckte Madde och hörde även av mig till Frida så åkte vi ut och skulle sola och bada i bresse innan jag och Madde skulle börja jobba, men när vi kom dit så försvann solen, tråk tråk! Men var där ute ett tag iaf, sen åkte vi in till stan och böt om och sen till jobbet. Super lugn dag på jobbet förövrigt.

På söndagen jobbade jag igen och sen minns jag inte vad jag gjorde efter jobbet.. Daniel hämtade mig iaf.

Igår så var jag, Daniel och Pillan ute i bresse och solade och badade i blåsten, sköönt! När vi kom hem så städade vi och tvättade. Pillan, Anders och Kim kom förbi ett tag så spelade vi monopol och tittade på något program om sex på trean, spännande.

Idag har jag städat hos mamma och så har vi pantat flaskor, kul kul. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Mamma bjöd på mat på max och sen åkte vi ut till klubbholmen en sväng och tittade. Sen har jag badat, men det var så tråkigt så gjorde det i max fem minuter, haha. Nu sitter jag hemma och gör absolut ingenting förutom att skriver detta då. Daniel åkte till Andreas med Anders så jag är själv hemma, tråk tråk ..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: