Så dum av dig

Oj nu har det gått två veckor sen jag skrev sist ungefär. Dåligt av mig, men har jobbat ganska mycket faktiskt. Förra veckan jobbade jag, sen sola och bada, firade Micke, rökte min första cigarett (NEVER AGAIN!) och njöt bara av vädret ungefär.

Den här veckan har jag tagit första sprutan av twinrix, solat, badat, jobbat och varit på tvåårskalas på lidingö och på shrek i 3D. Idag är det fredag och min enda lediga dag den här veckan. Ska iväg med Lina och Daniel om ett tag till någon Jimmy tror jag han hette. Försöker tjata med mig Frida och Madde också, men dom verkar inge sugna, tråkisar! Blir väl lite dricka antar jag.

Annars då? Jo då, det rullar på. Inge vidare roligt att jobba när det är 30+ ute och 30+ inne och speciellt inte i vita sjukhuskläder som absolut inte andas, det suger ska jag tala om för er. Men men, man ska väl inte klaga har jag hört talas om.

Men ska börja göra mig iordning nu, men sminket bara kladdar när det är såhär varmt, haha.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: