Love the way you lie

Sämst på att uppdatera som vanligt, men har jobbat ganska mycket i veckan och då blir det så.

I helgen som var blev det film hos Micke och Pillan på fredagen och på lördagen blev det festa med tjejerna hos Frida och därefter en utgång med massa shottar, mums! Satsade på en dyngfylla och det blev det, nöjd tjej!
På söndagen gick jag upp tidigt och väckte Daniel som var bakis, så bestämde vi oss för att åka till solna för att titta på djurgården - göteborg. Tyvärr så förlorade götet, men men. Satt i klacken, härlig känsla när alla hejar på göteborg!

Bilen ligger/låg ute på blocket. Två st har tittat på den. En petig kille med sin farsa som tackade nej och en tant med sin gubbe som ville tänka på saken. Nu har Daniel tagit bort den från blocket, så vi får se om tanten vill ha den eller inte. Annars så behåller vi den tills i vår och lägger ut den igen.

I tisdags var jag, Madde, Pillan och Bella och tränade zumba på jobbet. De var riktigt roligt tyckte jag! Kul att få dansa lite. Så blir ett pass till på tisdag! Hoppas på att Madde kan byta jobbtid bara så hon kan följa med. Inge roligt att gå själv ju.

Annars så har jag bara jobbat ungefär. Idag har jag också jobbat och just nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska gå fortare. Ikväll blir det nämnligen bio med gänget. Daniel ska på firmafest så jag kör solo ikväll. Det blir toy story 3 i 3D på bio. Hoppas den är bra!

Imorgon blir det jobb från 07.00 - 21.30, spännande och på söndag blir det jobb mellan 07.00 - 14.00.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: