5 maj 2012

Jaha ett tag sen jag skrev nu, tror jag iaf?
Fyllde år den 26 april, firade me att jobba kväll. Daniel kom dit med världens största bukett och en kaka, sötnos!
På fredagen så åkte jag, Linda, Sofia och Sabina hem till Silvia och festade satan! Vart så jävla full men shit va kul vi hade. Gick på blue moon och festa loss till stängning och sen fick vi skjuts hem av Bagge. Höll på att brinna inne i Sofias lägenhet då hon fick för sig att laga mat när vi kommit hem, men inget större fara skedd, haha. Var fortfarande full när jag vaknade vid åtta och traskade hem till Daniel. Gjorde tårta och somnade sen, haha. Vi bjöd på fika vid sex tiden och då var jag så jävla bakis! Haha. Sen kom Fia och så hade vi filmkväll här sen.
I veckan har jag jobbat sön-ons. I torsdags åkte jag och Maria till erikslund och shoppade lite och sen igår så hade jag semester och var hundvakt till Rosie. Daniel har vart på begravning så har passat henne själv, eller ja Sofia kom och hjälpte mig. Så vi hade myskväll igår! American pie race, hihi.
Ikväll ska jag till Pillan så nu är det dags att hoppa in i duschen snart. Ska ut med Hysén först på en pinkrunda.
Tjing.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: