19 mars 2012

Har lite saker att se fram emot:

4 - 8 april ska jag till Dalarna med farmor, farfar och Hysén. Daniel åker till London så då följer jag med dit istället för att sitta hemma hela påsken. Kommer bli mysigt!

13 april blir det let's dance med farmor och faster igen. Ska bli roligt, även fast jag sällan tittar på de på tv men de är roligt när man väl är där. Man får vin och lite snittar och så, skojigt!

16 - 20 maj ska Daniel, jag och Hysén till Bispgården till hans storebror, Malin, Loke och babyn i magen och hälsa på. Supermys! Längtar dit som sjutton. Är underbart att vara där.

v. 29 - 30 har jag förhoppningsvis semester. Har dock inga planer ännu så vi får väl se vad man ska hitta på då. Kanske Gotland eller Göteborg, vi får se helt enkelt.

v. 34, 18 - 25 augusti åker jag och min bästa Sofia till Kreta - UNDERBART! Bokade för längesedan så har längtat ett tag nu. Ska bli så sjukt kul!

Sen får man väl se vad som dyker upp resten av året, det blir en överraskning.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: