24 juni 2012

Jaha, idag är det söndag. Eller ja, det räknas fortfarande som lördag natt ungefär kan man säga, midsommardagsnatten (höhö). I fredags var det midsommar. Började dagen med att åka ut till bresse med Daniel och Hysén. Badade och busade med Hysén! Han gillar vattnet mer och mer, jätte roligt är det. Sen hem och bakade en vit choklad kladdkaka samt en falsk toscakaka. Vid ett-två tiden stack Daniel iväg ut på landet hem till Rogers föräldrar för att fira midsommar. Själv satte jag mig på balkongen och solade i en timme eller två, sen in och sov i två timmar. Därefter gjorde jag lite lyxmiddag i form av prinskorv, köttbullar och potatis + rödbetssallad. Vid halv nio blev jag hämtad och åkte iväg till jobbet.
 
Idag vaknade jag vid halv två ungefär, har inte gjort så mycket på dagen mest bara tagit det lugnt. På kvällen gick vi till Daniels mamma och fikade lite och sen iväg till jobbet och där sitter jag nu.
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: