8 april 2012

Är hemma från dalarna nu. Har vart riktigt skönt att vara borta faktiskt! Har inte gjort så mycket över huvudtaget där borta, mest bara tagit det lugnt och umgåts med farmor, farfar och Hysén. Har vart fint väder och så. De ligger vid vattnet så har gått på mysiga promenader där.

Kom hem vid tolv idag så har inte gjort så mycket sen jag kom hem, har duschat och vart på promenad till maxi med mamma. Handlade jätte fina tulpaner.

Just nu ser jag på gossip girl, fast jag egentligen inte borde eftersom att jag inte har sett klart säsong 4 än!
Ikväll kommer Fia hit också, vi ska titta på BB och bara umgås! Har saknat henne ju. Daniel kommer hem imorgon och honom har jag också saknat, massa mycket v

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: