3 april 2012

Igår städade jag som sagt hela lägenheten och tvättade massor med kläder och så.
Idag däremot har jag tagit det lugnt bara. Hysén och jag har vart ute på promenad och sen har vi suttit på balkongen och försökt sola, men det har blåst så kallt så det gick sådär.
Just nu väntar jag på att Daniel ska komma hem, ska övertala honom om att vi ska gå på bio och se hunger games. Han tyckte den såg sådär ut, men jag är biosugen så ska övertala honom. Kanske om att äta middag på stan också, orkar inte laga mat idag tror jag..
Imorgon blir det ett besök till frissan klockan 09.00 och sen blir det lunch på stan eller något med Sofia, mys.
Sen ska jag väl packa och så inför dalarna, blir hämtad på torsdag av farfar.
Så är det!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: