23 april 2012

Idag är jag ledig efter helgens arbete. Har jobbat sen i torsdags så det är skönt att vara ledig i en dag. I fredags jobbade jag kväll så efter jobbet var det bara att komma hem och sova, upp tidigt på lördag och jobba dag. Efter jobbet blev det en sväng till Erikslund och handla möbler till balkongen och trall. På kvällen skulle jag ha dragit till Fia där det skulle vara lite tjejer och dricka och så, men hade så jävla ont i huvet så blev hemma. Eller ja, Daniel bjöd mig på bio så vi var och såg på American Pie the Reunion - AS KUL! Efter det blev det långpromenad med Hysén och sen hem och sova.

Igår jobbade jag dag, sen blev det storhandling på ICA maxi. Sen på kvällen hem till Fia där även My var. Vi åt mat och såg på Maria Wern och myste. Sen hem och sova.
Idag har Hysén och jag vart på promenad och pysslat lite hemma, ska väl damma vidare snart.. Skulle egentligen ha gått hem till en arbetskompis ikväll men Daniels morfar gick bort imorse så vill vara hemma med honom istället v

Annars i veckan så jobbar jag:
Tisdag 13.00 - 21.30
Onsdag 06.45 - 17.00
Torsdag 13.00 - 21.30
Fredag 06.45 - 15.15
Söndag 13.00 - 21.30

På torsdag blir man 22 år också, gamling..
På fredag blir det förfest och utgång i Västerås med Sofia och några andra - kuuuuuuuul!!
Jajja, tjing.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: