2 april 2012

Just nu pågår en storstädning hemma hos oss. Har hittils städat toaletten och köket samt att jag har tvättat massa saker. Håller fortfarande på nere i tvättstugan för den delen. Har vardagsrum, hall och sovrum kvar att städa. Men just nu har jag en liten paus. Har vart ute med Hysén på en promenad och så måste man checka läget på datorn också, hihi.
Både Daniel och jag åker ju iväg över påsk så då är det kul att komma hem till en ren lägenhet sen.
Igår var jag, Daniel och Sofia iväg till Erikslund en sväng. Jag handlade matskålar till Hysén som han kan ha hos farmor och farfar i stugan, jätte fina var dom. Sofia handlade en Iphone och en tröja och Daniel handlade ett skal till sin Iphone. Så nu har Sofia joinat Iphone världen - äntligen.. Haha.
Nej men man kanske skulle fortsätta att städa då, tiden rullar iväg.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: