20 oktober 2011

Oj, längesen jag skrev nu. Brukar bli så av någon konstig anledning?
Har ju vart valpledig i tre veckor ungefär, supermys! Har dock jobbat helgerna när Daniel har vart hemma med honom. Men det har gått mycket bra och han är så duktig. Nu har jag börjat jobba som vanligt igen, men jobbar för det mesta bara kvällar på vardagarna och sen på helgerna jobbar jag dag/kväll. Då blir Hysén inte ensam hemma så länge, men han klarar av bra att vara ensam så det är bra.
Men nu har jag vart ledig i en vecka, sköönt! I fredags så åkte jag och Sofia till stockholm och spenderade helgen hos min farmor och farfar. På fredagen blev det middag i stan och sen en utgång. Gick först till Thank good it's friday och sen till Lobby. Hade riktigt roligt. Många killar som raggade på Sofia nu när hon är brunett - det är ju riktigt hett, hihi. På lördagen så åkte vi in till stan och shoppade upp massor med pengar, men blev mycket nöjd! Köpte två par jeans och lite linnen, sweet. Sofia köpte ännu mer grejer hon, haha. Efter de så blev vi helt slut och åkte hem till f&f och hyrde hur många lingon finns det i världen och myste och såg på den. I söndags så fixade vi oss och åkte in till globen shopping och handlade lite mer, åt lunch och  tog en fika innan det var dags att gå in på globen. Tog oss till en bar och drack varsin cider och öl och glodde på folk. Sen in på parketten för att ställa sig och vänta på Britney Spears. Hon var mycket bra, drag genom hela konserten! Hon är ABSOLUT inte tjock som alla tidningar skriver och hon är inte tråkig. Alla låtar var det fart i, ja förutom en men det brukar ju alltid vara någon lugn låt med. Så Sofia och jag dansade loss! I måndags så åkte vi hem. SKÖNT att träffa min lilla vovve igen v

Annars då, i tisdags var det den andra valpkursen. Första lektionen övade vi inkallning och hade lite teori och den här lektionen övade vi sitt och ligg. Hysén var så duktig så!
Imorgon är det dags för jobb igen, tråkigt!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: