Dålig fantasi

Fredag är det idag och vad ska man hitta på?
Vill göra mig fin och äta god mat någon stans, sen kanske hitta på något annat. Får se vad Daniel vill göra! Här i stan finns det ju inte så mycket att göra heller.. Vi kanske kan åka till farmor och farfar, då kan man ju äta i stan någonstans och sen åka till dom och sova. Får se vad som händer och sker. Väntar på att Madde ska höra av sig också, hon kanske har några ideér. Pillan tyckte vi kunde spela spel eller titta på film, det är ju också mysigt!
Vaknade vid tolv tiden idag, inte klokt. Men vädret är riktigt sovvänligt! Skönt att sova ut ordentligt när man är ledig, snart är det ju dags att jobba igen.. Tråk tråk! Men får väl se det så att då är det snart semester, hihi! Vecka 28-29 har jag semester. Men har ju lite småsemestrar på helgerna innan också:
Fredagen den 1 juli - Måndagen den 4 juli är jag i göteborg. Där blir det liseberg, the big four (metallica, slayer, anthrax och megadeath) samt god mat, shopping, utgångar! Madde, Fredric och hans brorsa är där nere samtidigt som mig och Daniel så det blir säkert kanon!
Lördagen den 9 juli  - Söndagen den 10 juli är jag i stockholm. Där blir det Sonisphere (in flames, slipknot, dead by april m.fl) med Daniel och säkert lite annat folk! Sen sover vi hos farmor och farfar och kommer hem på söndagen igen.
Sen blir det semester och då blir det gotland tisdagen den 12 juli och så kommer vi hem måndagen den 18 juli. Då blir det eventuellt mini semester med Madde någonstans, får se vad man hittar på. Får låna farmor och farfars lägenhet på lidingö också om jag vill! Så får se vad man ska hitta på, nice nice! Längtar till semestern och hoppas på att det är bra väder då så man kan sola och bada.

Sonsiphere förra året..


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: