Seriöst?

Mer snö.. Kul kul. Njae. Nu kan de få fortsätta smälta bort som de har gjort i ett par dagar istället för att de ska komma mer snö, men självklart så kommer det mer snö istället. Det vräker verkligen ner. Blir roligt att gå till jobbet om ett tag, eller itne.

Jaja. Igår var jag nere på stan med Pillan en stund innan hon skulle till jobbet. Hittade försenade julklappar  till farmor, farfar, faster och hennes kille. Blev nog rätt bra hoppas jag! Sen ringde jobbet och frågade om jag kunde komma in och vara köksa på kvällen p.g.a. att vinterkräksjukan har hittat till avdelningen. Så blev jobb mellan 16.30 - 19.30. Sen hem och tog det lugnt och somnade tidigt.

Upp vid tio tiden idag. När jag står i duschen så kom jag på att Daniel har felanmält vattenkranen i köket och att etf får komma när som helst hem till oss. Så jag skyndar mig att duscha, men när jag ska skölja ur balsamet så plingar det självklart på dörren och så låses dörren upp och det är etf som kommer, så jag ropar och säger att jag är i duschen så gick han ut ett tag så fick han komma in igen när jag var klar, haha. Bara för att jag tänkte att dom skulle komma så kommer dom självklart! Men han lyckades inte med arbetet så han skulle ringa en rörmokare som ska komma någon gång.. Kul kul.

Nu sitter jag och tittar på top model och väntar på att gå till jobbet. Ska väl göra lite lunch snart - korv med bröd, haha! Lätt ska de vara. Sen blir det en promenad i snöstormen, wiho.

Jobbar dag imorgon och sen ska jag vara köksa på kvällen också, efter de så tar jag tåget till stockholm hem till farmor och farfar. Sover där och sen på fredag blir det let's dance. Blir kvar ett tag på lördagen också och umgås och sen blir det hemgång, jobb på söndag kväll igen.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: