Festivaldags

Nu är det dags för festival i den lilla staden enköping. De blir inte bara en festival, utan två!! Herregud. Förstår inte varför dom ska envisas om att ha dom samma helg (hamnfestivalen och gatufestivalen). Men ikväll är det gratis att gå in på båda så så blir det.

Resten av helgen blir det gatufestivalen (det dyrare alternativet).

Ikväll spelar Dj mangoo som gjort fanta och rosé låten på hamnfestivalen och the poodles spelar på gatufestivalen, nice nice!


Annars idag så har jag inte gjort något särskilt, inte än så länge iaf. Vädret är inte tipp topp så det är lite tråkigt. Himlen är alldeles grå, men så länge det inte regnar så. Men kläderna jag hade planerat att ha på mig ikväll tror jag inte passar så bra längre. Får bli något varmare tror jag. Så dags att få ångest igen, haha.
Var precis på karavan och köpte en kycklingsallad till lunch, mums.

Nu vet jag inte vad jag ska göra..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: