Du är snart där

Helgen har vart UNDERBAR!

I fredags tog Daniel och jag tåget till stockholm vid två tiden. Åkte direkt till hotellet och fixade oss, sen in till stan och åt på pizza hut med mamma. Sen åkte vi spårvagn ut mot djurgårdsbron och därifrån gick vi till cirkus, supermysigt väder och så. Sen blev det Håkan Hellström. Jag har aldrig riktigt gillat hans musik, men han var faktiskt riktigt bra live. Bjöd på sig själv och gav publiken det dom ville ha. Han höll igång hela tiden verkligen. När Kom igen Lena kom så sjöng jag till och med me, haha! Alla andra i publiken sjöng med i typ ALLA låtar, men dom kunde ju inte jag.. Haha. Efter konserten så åkte vi till hotellet och myste och tittade lite på film, hade köpt med oss lite snask innan vi klev på tunnelbanan.

I lördags så vaknade vi ganska tidigt, gick ner och åt hotellfrukost och sen så fixade vi oss och drog in mot stan för att shoppa loss. Perfekt väder för shopping och det var inte så mycket folk heller (kanske inte så konstigt..) Handlade lite linnen, leggins och skor. Blev en lunch på donken och vid fyra tiden blev det mot hotellet igen och lämna alla kassar, duscha och fixa sig och sen in mot stan igen där det blev fin middag på restaurang och sen bio - Limitless. Tyckte faktiskt att den var riktigt bra. Handlade om en kille som var författare och sen får han tag på en superdrog som gör honom skitsmart, typ. Efter bion så drog vi till hotellet och sov, mysmys!

Upp ganska tidigt idag igen och åt frukost, packade ihop allt och så. Sen gick vi hem till farmor och fikade lite. Daniel åkte hem tidigare än mig för han ville kolla på fotbollen och jag är ju inte så brydd, så jag var kvar och fick lite lunch också. Hade planerat att ta tåget vid fyra, men när jag kom in till stan så handlade jag ett par converse till Daniel, då blev jag så sugen på ett par till själv så då gick jag och handlade ett par till mig också, hihi. Så tog tåget vid fem tiden istället. Hemma så beställde vi mat från karavan och sen har vi inte gjort så mycket.

Just nu kikar vi på mästarnas mästare och sen blir det väl big brother! Hihi.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: