25 Maj 2011

Lön, yes!
Nu har man vart fattig nog.
I helgen så hände det inte alldeles för mycket. I fredags så var jag och Daniel ute och käkade på K14, smakade myket gott! Efter de gick vi hem till hans bror och tittade på tv och umgicks ett tag. Därefter blev det bio - Pirates of the Carebbean 4. Den var helt okej, precis som man hade förväntat sig. Efter de blev det hemgång och somnade på direkten.
I lördags så jobbade jag på kvällen, tråk tråk och likaså i söndags fast på dagen. Efter jobbet på söndagen så storhandlade vi och sen åkte vi till Kim och Frida för att fika med lite folk.
Nu i veckan så jobbade jag i måndags och igår samt idag så är jag ledig. Igår lekte jag med Sofia på kvällen. Bjöd henne på tacos och lite snask, sen så tittade vi på film.
Idag har jag inte gjort så mycket än. Är sugen på att shoppa, men det är ingen som vill göra det med mig. Vill åka typ till västerås eller något, men det är så tråkigt att göra själv. Men men..
Konstigt väder är det ute också, sol, regn, blåst och så håller det på så hela tiden.
Imorgon blir det jobb igen och så jobbar jag ända fram tills tisdag, kul kul. Så här ser de ut:
Torsdag: 13.00 - 21.30
Fredag: 06.45 - 15.45
Lördag: 13.00 - 15.45
Söndag: 13.00 - 15.45
Måndag: 06.45 - 15.45
Tisdag: 06.45 -15.45
Men men, det blir säkert bra de!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: