Melodifestivalen

Yesbox! I lördags så kom Frida, Madde, Pillan och Katarina över och såg på andra chansen. Tyvärr så gick inte dom som jag ville vidare, men men. Hade en mysig lugn kväll iaf! Folket traskade hem vid tio tiden och då la jag mig i sängen och kollade på Bridget Jones dagbok och slumrade gott efter ett tag. Daniel kom hem vid elva-tolv tiden ungefär.

Annars i helgen så har jag ju som sagt var jobbat. Det har gått bra, men idag så är jag jätte trött. Men nu är jag ledig tills på fredag - SKÖNT!

Ska åka till stockholm imorgon antingen själv eller om Johanna åker med. Så blir det till att gå på stan en sväng och sen åker jag och sover hos farmor och farfar en natt. Hälsa på dom lite innan thailand! Kanske så hinner man träffa faster och kusin också, men det visar sig väl.

Ska nog färga håret i veckan också, men det får bli en hemmafärgning bara. Färga utväxten och så.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: