Fyra år och sju månader

Tjing.
Idag firar Daniel och jag fyra år och sju månader tillsammans, mys!

I torsdags jobbade jag som köksa på kvällen och efter de så gick jag direkt mot järnvägsstationen där jag mötte Daniel som kom med mina väskor. Tåget var en halvtimme försenat men de gick tillslut iaf. Kom fram till lidingö vid tio tiden på kvällen och somnade på direkten ungefär.

Upp vid tio på fredagen, fixade mig och vid ett tiden gick farmor och jag ner till lidingö centrum för att kika lite, sen hem och fixa sig lite till och äta lite och så iväg mot svt huset där let's dance skulle spelas in.

Först var det lite mingel innan man skulle få veta vart man skulle sitta. Vid sju tiden fick man gå ner en våning och där serverades det vin och så var det lite mer mingel och tävlingar. Lite kändisspotting också, haha.

Vid halv åtta fick man gå in och sätta sig på platserna. Vi hamnade närmast scenen på andra raden till att börja med, satt riktigt bra faktiskt. I tredje pausen fick jag och min faster flytta ner till den första raden för de hade gått någon som satt där, och de gjorde ju ingenting. Satt bredvid Agneta Sjödin och hennes sällskap. När nyheterna visades så fick man mingla med alla dansare och juryn, så de va roligt (inte för att man mingla med dom men ändå!) Man kan väl säga såhär, de var roligare att se de live än att se på tv.

I lördags vaknade jag ganska tidigt och åkte in till stan och tittade lite. Köpte två linnen och en tunika för 100 kronor, helt okej tycker jag. Efter de så åkte jag tillbaka till farmor och farfar där vi fixade mat och sen kom faster, Patric och Rio och så åt vi och så fick dom öppna sina julklappar jag hade med mig. Dom blev väldans glada och Rio blev så söt i sin kavaj som vi hade köpt till honom.

Igår så åkte jag med farfar till enköping och sen åkte han vidare till dalarna. Fixade mig hemma och packade upp, sen iväg till jobbet. Gick helt okej att jobba, men de var fullt upp ända tills man slutade. Men de gick fint ändå.

Nu ska jag sminka mig och sen iväg till hälla med Madde padde.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: