Tända ljus i mitt hus

Japp, har lite ljus tända och supermysigt hemma fast i lägenheten och inte i något hus, de får bli om några år tror jag, haha.

Nu äntligen har jag jobbat klart alla mina sju dagar (JA, jag räknar med utb som jobb). Jobbade med Madde igår kväll och även idag och det har gått bra. Efter jobbet va vi upp stan snabbt och så handlade hon en klänning och jag ingenting - duktig! Sen hemma så gick jag, Pillan och Johanna på promenad till ica maxi, alla köpte onyttigheter, men det är ju faktiskt lördag idag. Pillan kommer hit om ett tag tror jag så ska vi kolla på melodifestivalen och äta onyttigheterna. Daniel är hos Emil och tittar på fotboll.

Imorgon är jag ledig och då ska jag tvinga Daniel på promenad om vädret tillåter det, annars kanske iväg till västerås. Men dit skulle vi eventuellt i veckan. Tror att jag lyckats övertala honom om att jag vill ha en ny digitalkamera i alla <3dagspresent, hihi. Så får han låna min andra till London sen.

Har tränat ganska bra i veckan också, speciellt igår innan jobbet. Då körde jag benen ganska hårt och det känns idag kan man säga. Hela låren och rumpan gör ont - men jag gillar det.

Puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: