Ledig lördag

Idag är jag ledig = skönt!
I onsdags jobbade jag ju kväll och så skulle jag ha jobbat dag i torsdags men då fick jag åka med en grupp till uppsala på KTC (utbildningscenter på akademiska). Skulle egentligen ha åkt den 30 mars men då är jag ju i thailand så fick byta grupp i sista minuten, hehe. Där fick vi sitta vid datorer och hålla på akutfall och sen fick vi ha simulatorträning med en docka som kunde prata, krampa, kräkas, få hjärtstopp och hela balansen och man kunde sätta kadd, deffa, sätta dropp osv. på den. Så fick man olika fall och skulle öva på ABCDE på den. En helt okej dag enligt mig iaf, skönt när man får öva och pröva på lite saker.

Igår så jobbade jag kväll, den första lugna kvällen på evigheter kändes det som och det var mycket skönt!

Efter jobbet fick jag skjuts till star lounge där jag sa hej till Daniel och sen gick jag hem och gjorde absolut ingenting. Daniel kom hem vid tolv tiden och då somnade vi som stockar.

Vaknade upp vid nio tiden idag. Ska väl duscha och fixa mig snart och sen ska vi eventuellt hem till Daniels mamma och Ove för att Ove fyllde år igår. Sen ikväll ska jag och Pillan förmodligen hem till Madde och kolla på melodifestivalen. Hoppas på lite godis, fast jag inte borde.. Men lite måste man få äta också, hihi. Tränade igår innan jobbet och har världens träningsvärk i låren och rumpan - SKÖNT!

Dags att göra lite nytta!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: