FESTA

Är såå sjukt sugen på att festa. Så på fredag blir det fest, varesig jag hittar någon att  festa med eller inte.

Nej men Madde har bytt jobbturer i helgen så att vi jobbar tillsammans på lördag kväll så då kan man festa till det på fredag och om hon inte har ändrat sig från igår så var hon också sugen på att festa.

Lina skrev på fejjan och var också sugen på att festa så hon och Linn skulle tydligen ha förfest hos sig, så försöker få folk att följa med dit så blir det lite mer folk, sen får man se om man går ut eller inte. Är inte så supersugen på joar, men är sjukt sugen på att dansa och shotta lite, haha och har inte råd att åka till västerås. Så får se hur det hela slutar.

Nu har alla fina kläder kommit från h&m också. Plingade nyss på dörren så stod postkillen där med ett paket, hihi. Allting har passat perfekt, så nu får man hålla formen så här knubbig till semestern så att kläderna inte blir för stora. Har insett att jag har en massa blå-vita kläder, men det är fint tycker jag iaf, hihi.

Har inte gjort så mycket nytta på min lediga dag annars. Ska gå på en promenad med Madde när hon slutat jobba, annars så vet jag inte vad som händer och sker idag. Ska väl äta någon mat senare också antar jag.

Imorgon blir det tacos kväll med Sofia, blir mysigt!

Just nu tittar jag på vänner iaf så att du som läser vet.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: